Enraonant a l’Speakeasy

Toni Rodríguez

El nostre newsletter està concebut com una eina d’expressió de les principals activitats dels nostres clients. Però també vol ser una eina de diàleg i un punt de trobada virtual de la nostra petita comunitat de clients, amics i coneguts.

InterMèdia va crear fa més de sis anys els InterMèdia Confidencial, unes trobades presencials (de les quals ja n’hem organitzat 75) i que ens estan servint a tots plegats per obtenir una informació directa, i en certa manera privilegiada, de fonts altament qualificades: dirigents polítics i empresarials de prestigi, periodistes de referència…
Paral·lelament hem anat fent sopars de cuina d’autor, sessions comentades de jazz i algun recital de cançó francesa. Tot sempre amb el desig de propiciar les relacions humanes i el coneixement mutu de la nostra gent més propera.

Ara acaba de néixer, finalment, un altre vell projecte de l’agència: InterMèdia Speakeasy, un cicle de sopars que se celebra en un magnífic raconet gastronòmic de Barcelona, regentat per l’amic Javier de las Muelas, on les confidències –generalment centrades en el món del barcelonisme– tenen un altre tempo i un altre caràcter, potser més lúdic, però que respon al mateix objectiu de construir punts d’encontre, propiciar el diàleg i enraonar amablement.

Enraonar, que és una paraula molt bonica que està en desús i que crec que ens cal recuperar amb caràcter d’urgència. Perquè enraonar no vol dir xerrar, ni molt menys encara, parlar. Enraonar vol dir dialogar sense trepitjar el discurs de l’altre, expressar-se alternativament, argumentar, compartir criteris i poder arribar a alguna conclusió. Potser és per això que la paraula està en desús. Potser és per això que volem recuperar-la. Comptem amb vosaltres.

I, sisplau, no us oblideu de llegir la notícia del Braval: d’aquest tema també n’hauríem d’enraonar quan més aviat millor. Abans no es converteixi en un diàleg de sords.
Bon desembre!

Deixa un comentari

El teu correu electrònic no serà publicat